CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Dariku Untukmu

Assalamualaikum .. Hai !

# Buat yang first time masuk sini, WELCOME to DUNIA MELODI AKU !

# Anyway, aku nak ucap TERIMA KASIH & SYUKRAN pada uols yang sudi jenguk & melawat ke sini.

# Buat yang sudi komen tu, terima kasih! *tunduk hormat

# Sekali lagi, SYUKRAN ya ukhti, ya akhi ..

# PLEASE ! Di sini adalah karya asli empunya blog. No COPYCAT allowed here!

Friday, April 6, 2012

Merangkak Mengenali Dunia Penulisan!

Assalamualaikum ..

Awak tuu .. Blog ni dicipta dan ditubuhkan supaya aku dapat meluahkan karya-karya, hasil olahan otak aku. Aku bukanlah seorang yang pandai nak bermadah-madah ni. Tapi daripada bercerita, aku suka meluahkan dengan tulisan. Lukisan pun bolee cuma setakat ni belum expert lagi . Almaklum lah aku tak amik course art & design pun kat uitm. aku hanyalah bakal cikgu akauntan. weutweutt ..

lepas ni call i CIKGU oke murid-murid! herherrr ..

Ni baru permulaan untuk aku berkongsi karya aku. Sebenarnya aku dah mula pun buat mini novel masa aku form 4, tapi tak publish dekat mana-mana pun sebab aku rasa banyak kekurangannya. Sebab masa sekolah kan, apa bolee buat.

Tak banyak masa nak selalu perah idea yang best best. Mana lagi nak study, mana lagi nak menulis kan? kan? Wanita berkerjaya lah katakan.. cecehh . (^_^)

 

Lepas ni uols yang da expert tu kene tolong i la kann ? hehee. saling membantu kan korang jugak dapat pahala. Hari ni korang tolong aku, mana tahu esok esok aku pulak ke tolong orang kan? ye tak ye tak?

Buat kesekian kalinya, aku nak publish karya aku. Tapi, masih dalam proses. Nebes bergunung-gunung tau. Takut orang tak faham plot kite, ceite kite tema ape. jalan cerita merepek plak. Apa-apa pun nanti korang komen je tau. Aku cuba perbaiki apa yang aku dah buat oke ..

Psstt: Practise make perfect rite?

1 comment:

CyberTeknologi said...

Lawa muzik latar....:-)