CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Dariku Untukmu

Assalamualaikum .. Hai !

# Buat yang first time masuk sini, WELCOME to DUNIA MELODI AKU !

# Anyway, aku nak ucap TERIMA KASIH & SYUKRAN pada uols yang sudi jenguk & melawat ke sini.

# Buat yang sudi komen tu, terima kasih! *tunduk hormat

# Sekali lagi, SYUKRAN ya ukhti, ya akhi ..

# PLEASE ! Di sini adalah karya asli empunya blog. No COPYCAT allowed here!

Saturday, April 7, 2012

Ku Lihat Dia Dalam Dirimu

Assalamualaikum .

Bukannya tanpa dia kita tak mampu meneruskan kehidupan. Bukannya tanpa kehadiran dia kita lemah tak berdaya. Bukannya tanpa kewujudan dia kita bagaikan manusia mati yang sia-sia. Kita mampu mengubah hidup kita, mengubah prinsip hidup kita. Jangan mudah mengalah dengan apa terjadi.

Tapi, benarlah kata orang mencintai itu mengajar kita erti pengorbanan . Dicintai itu mengajar kita erti tanggungjawab. am i right ?


 

 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 KU LIHAT DIA DALAM DIRIMU

Melihat diri kamu aku terluka
Melihat wajah kamu jiwaku terseksa
Mengapa perlu dia kembali
Mengapa perlu ada dia dalam sejarah hidupku
Pergilah jauh agar aku tenang lagi

Maafkan aku, kasih
Tiap lakumu mengundang tangisku
Tiap bicaramu melukakan hatiku
Tiap katamu berbisa bagiku
Maaf andai aku tak layak untukmu
Maaf andai ku tak mampu membahagiakanmu
Izinkan aku untuk menyayangimu
Buat kali yang terakhir
Kerana aku bersalah
Mencintaimu kerana dia ..

 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

No comments: