CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Dariku Untukmu

Assalamualaikum .. Hai !

# Buat yang first time masuk sini, WELCOME to DUNIA MELODI AKU !

# Anyway, aku nak ucap TERIMA KASIH & SYUKRAN pada uols yang sudi jenguk & melawat ke sini.

# Buat yang sudi komen tu, terima kasih! *tunduk hormat

# Sekali lagi, SYUKRAN ya ukhti, ya akhi ..

# PLEASE ! Di sini adalah karya asli empunya blog. No COPYCAT allowed here!

Wednesday, May 2, 2012

Perpisahan Satu Cinta

Assalamualaikum .. Weh ! Mana cerpen baru ? Errkk? Belum jadi tulisan . Ide tengah menerawang dalam bentuk awan lagi lah . Dia tengah berlega-legar dalam pale otak .. So, guano nak keluarkan ? Tunggu aku rajin deh .. Hehe

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
PERPISAHAN SATU CINTA



Kita pernah terjerat
Dalam satu cinta yang sama
Mengapa dulu kita dipertemukan
Dan akhirnya terpisah

Maafkan aku..
Jika aku menyalahkanmu
Maafkan aku..
Jika aku membencimu
Maafkan aku..
Tapi aku betul-betul pasti
Ini yang terbaik buat kau dan aku
Buat kita berdua

Berilah aku kemaafan
Agar aku..
Benar-benar bisa pergi
Pergi dengan sebuah ketenangan
Tanpa beban dosa padamu
Oh kasihku..

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Dulu puisi ini aku buat untuk Mr.Y. Sebab dia, aku sakit hati.. Sebab dia aku membenci. Bodoh betul kan aku?

No comments: