CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Dariku Untukmu

Assalamualaikum .. Hai !

# Buat yang first time masuk sini, WELCOME to DUNIA MELODI AKU !

# Anyway, aku nak ucap TERIMA KASIH & SYUKRAN pada uols yang sudi jenguk & melawat ke sini.

# Buat yang sudi komen tu, terima kasih! *tunduk hormat

# Sekali lagi, SYUKRAN ya ukhti, ya akhi ..

# PLEASE ! Di sini adalah karya asli empunya blog. No COPYCAT allowed here!

Saturday, April 21, 2012

PUISI ISLAMIK_Meraih CintaMU

Assalamualaikum .. 

Aku mengelamun bila buat puisi ni. Ahh! Aku sendiri tak tau kenapa aku merepek. Anyway, sementara tengah perah idea nak buat cerpen baru. Jom feeling-feeling retiss jom. Buat puisi islamik ni sambil dengar lagu Cahaya Hati dendangan Opick. eheherrr ..

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
MERAIH CINTAMU


Bintang-bintang berkerdipan di angkasa
Mengundang syukurku padaMu
Benarlah hanya Kau saja
Tuhan Yang Satu

Dalam siang aku masih alpa
Dalam malam aku terus leka
Mana cahayaMu, Ya Illahi
Yang mampu menerangi kegelapanku ini

Bukan mudah untukku meraih cintaMu
Bukan mudah bagiku mendapat kasihMu
Namun, hatiku benar pasti
Masih wujud jalan untukku
Demi mendapat barakahMu

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

No comments: