CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Dariku Untukmu

Assalamualaikum .. Hai !

# Buat yang first time masuk sini, WELCOME to DUNIA MELODI AKU !

# Anyway, aku nak ucap TERIMA KASIH & SYUKRAN pada uols yang sudi jenguk & melawat ke sini.

# Buat yang sudi komen tu, terima kasih! *tunduk hormat

# Sekali lagi, SYUKRAN ya ukhti, ya akhi ..

# PLEASE ! Di sini adalah karya asli empunya blog. No COPYCAT allowed here!

Friday, May 11, 2012

Hargai Diriku

Assalamualaikum ..

Olla dan selamat malam pok ! Eh, dah lama kan tak update cerpen baru kan ? Wiuuuuu =D.

Kesuntukan masa plus okay .. Aku mengalami kesakitan melampau seminggu ni .. Aku tak tau apa puncanya. Mungkin rindu nak balik kampus balik kot .. Oh, UiTM Di Hatiku..

**************************************************************
HARGAI DIRIKU

 

Aku lelah dan aku telah lemah
Hanya lakukan yang kau mahu
Kau biar saja aku
Terus merayu dirimu

Tidak pernah kau lihat diriku
Seperti ku menganggap dirimu
Indah saja bagiku
Kau sering saja menilai aku
Sebelum kau sedar bagaimana dirimu
 Kau anggap dirimu saja sempurna
Di mata semua

Aku ini selalu kau rendahkan
Begitu hinakah aku, Begitu besarkah salahku
Sehingga kau pergi tidak peduli
Tidak terlintas untuk menghargai
Siapa diri ini..

**************************************************************

Oh ini dibuat dengan perasaan yang tulus suci .. cewah! kelas kau maria ~~ mandremm! Buat Mr. Protective but Annoying .. Wah wah! Ayat  kau~ lalalalalaaaa *u*

No comments: