CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Dariku Untukmu

Assalamualaikum .. Hai !

# Buat yang first time masuk sini, WELCOME to DUNIA MELODI AKU !

# Anyway, aku nak ucap TERIMA KASIH & SYUKRAN pada uols yang sudi jenguk & melawat ke sini.

# Buat yang sudi komen tu, terima kasih! *tunduk hormat

# Sekali lagi, SYUKRAN ya ukhti, ya akhi ..

# PLEASE ! Di sini adalah karya asli empunya blog. No COPYCAT allowed here!

Monday, April 23, 2012

~ Dalam Detik Sementara Ini ~

Assalamualaikum ..

Olla uols ! Jujur memang aku akui yang aku ni masih baru kenal dunia penulisan. Aku serius tak sangka akan terjebak dalam kancah penulisan yang tak berapa nak gah ni . bajet kau! hahahaa.


Eniway, baru aku nak kenalkan tuan punya blog ni selepas dah 3 minggu aku jalankan program yang tak bertauliah kat sini. eheheerr, gelabah la kau ..

Serba sedikit tentang aku yang tak berapa kau nak kenal . Oke, nama kau boleh baca sendiri kat mane-mane sudut yang tertera nama aku. Eventhough, naurah nawwarah tu nama yang korang tau itu adalah aku, tu bukan nama yang mak bapak aku bagi pun. Tu nama bakal anak dara aku.. Silalah ambil perhatian yer guys ! hohohooo . Bakal ibu yang baik kan aku ni . kisskisskorang .

Ok, di sini aku tak nak banyak cakap cuma setakat ni, aku semakin rajin mengenal dunia penulisan. Okey, ramai gilaa oh yang dah bergelumang dalam dunia baru aku ni. oyeah ! ramai kawan baru ! Tunjuk ajar ku syifu, sis ! Kalau salah tolong ajarkan.

Dah lama dah aku berangan nak jadi writer ni, cuma kekangan masa selalu dow. hahaaa. sekarang, cuti sem part 2 ni baru berkesempatan. ahh! masa ni betul-betul sayang aku lah .. bhahahaa. Syukran Ya Allah, atas kesudian kau memberi aku kekosongan masa yang mampu aku isi sebaiknya. InsyaALLAH..

Oke lah ! Chow ! selamat berkenalan semua ... Semoga pengalaman dapat mengajar diri menjadi lebih matang dan kreatif .. InsyALLAH . Kalau ada karya-karya yang nak aku baca sementara aku tengah free ni, hit me ! Let me hit u back oke? aja-aja fighting uols !

 
maaf, gambar yang agak lucah di situ. ish! budak ni.. mane baju?

TAGLINE : Tidak perlu PENGALAMAN, hanya PEMERHATIAN dan PENCERITAAN yang membantu merungkai imaginasiku

No comments: